Diety kaloryczne firm cateringowych

W sylwestra większość z nas postanowiła, że zadba o swoje ciała, firgurę. Każdy pragnie być szczupłym, pięknym i młodym. Aby to osiągnąć owy efekt stosujemy różnego rodzaju diety oraz uprawiamy sport. Stosowanie diet to jeden ze sposobów na zrzucenie zbędnych kilogramów. Wielu z nas nie ma czasu na samodzielne przygotowanie posiłków dlatego decyduje się na catering Warszawa jest miastem gdzie firm cateringowych jest cała rzesza. Poszukując odpowiedniej firmy cateringowej powinniśmy znaleźć firmę z fachową pomocom jak również niedrogą. Mając to na uwadze firmy cateringowe w swojej ofercie mają diety kaloryczne, które dostarczają naszemu organizmowi 1000, 1200, 1500 lub 2000 kalorii. W tym artykule pokrótce je omówię.

I.DIETA 1000 KALORII

Dieta 1000 kalorii jest specjalnie ułożona dla tych z nas, którzy w szybkim tempie i zdrowo chcą zrzucić zbędne kilogramy. Ta, jak każda inna dieta, wymaga jednak od nas systematyczności i z pewnością odrobinę cierpliwości w stosowaniu- redukuje bowiem kalorie w diecie średnio o połowę w stosunku do naszego zapotrzebowania dziennego. Dzięki zmniejszeniu porcji i kaloryczności posiłków na efekty diety nie musimy długo czekać. Masa ciała z dnia na dzień spada a co najważniejsze, nasze zdrowie i samopoczucie na tym nie ucierpi. Głównym założeniem diety 1000 kalorii dla dorosłego człowieka, jest zmniejszenie dostarczanych kalorii (średnie dzienne zapotrzebowanie na energię to 2500 kcal) do poziomu 1000 kalorii, co spowoduje, iż nasz organizm będzie zużywał zmagazynowany tłuszcz, przy jednoczesnym otrzymywaniu potrzebnych składników odżywczych, takich jak witaminy, składniki mineralne, białko, węglowodany, jak również tłuszcze. Jednym słowem jemy wszystko, ale w mniejszych ilościach, nie ograniczamy różnorodności posiłków, ale ich ilość, przez co zdrowo chudniemy. Przy sumiennym stosowaniu diety w ciągu miesiąca możemy schudnąć aż 6-8 kg! Aby Państwa droga przez dietę nie była zbyt ciężka, wspólnie z naszym dietetykiem przygotowaliśmy zestaw smacznych posiłków (5 porcji dziennie), które pozwolą „bezboleśnie“ pozbyć się zbędnych kilogramów. W naszym menu na pewno znajdą się: pieczywo (chrupkie, razowe), warzywa i niektóre owoce, chude ryby i chude mięso, jaja i chudy nabiał. Dietę 1000 kalorii możemy przygotować również w formie wegetariańskiej.

2. DIETA 1200 KALORII

Dieta 1200 kalorii to sposób na zdyscyplinowanie Twojego jadłospisu raz na zawsze. Jest to łatwa i przyjemna metoda na schudnięcie, gdyż przy niewielkim wysiłku możemy w zdrowy sposób schudnąć do 1 kg tygodniowo. Pytanie brzmi, czy jest to szybko czy wolno? Może nie jest to szybka dieta, ale skuteczna, aby trwale pozbyć się nadwagi i uchronić się przed efektem jo-jo. Dieta opiera się na 5 mniejszych posiłkach o określonej kaloryczności tak, aby nie czuć głodu i nie spowolnić procesów trawienia. Złota zasada to picie, co najmniej 2 litrów wody niegazowanej, nie podjadania między posiłkami, zachowania regularności 5 posiłków oraz wzmożona aktywność fizyczna (jogging, spacery, basen czy fitness).

3. DIETA 1500 KALORII

Dieta 1500 kalorii może być stosowana przez większość osób, które pragną zgubić nadprogramowe kilogramy. Nawet trwałe stosowanie tej diety nie przyniesie negatywnych skutków dla naszego zdrowia i samopoczucia. Jest ona nie tylko skuteczna, ale też bezpieczna. Nasz dietetyk bilansuje ją pod względem ilości białka, tłuszczów, węglowodanów oraz składników mineralnych i witamin, aby pokrywała zapotrzebowanie organizmu na wszystkie niezbędne składniki odżywcze. Jest to dieta niskocholesterolowa do zastosowania również u osób mających problemy z wysokim cholesterolem. Stosowanie diety 1500 kcal wraz z włączeniem aktywności fizycznej (przynajmniej 30 minut dziennie), pozwoli nam na utrzymanie prawidłowej masy ciała w przyszłości.

4. DIETA 2000 KALORII

Dieta 2000kcal jest najmniej rygorystyczną dietą i należy chyba do najprzyjemniejszych. Zapotrzebowanie kaloryczne jest uzależnione od kilku czynników, między innymi masy ciała, wzrostu i aktywności fizycznej. Dorosły, średnio aktywny człowiek potrzebuje około 25 kcal na każdy kilogram należnej masy ciała. Dieta 2000 kalorii jest, więc sposobem zdrowego, odpowiednio zbilansowanego żywienia. Na pewno łatwiej będzie nam „wytrwać” na takiej diecie, niż na wszystkich mocno redukujących ilość spożywanych kalorii. Potrawy są różnorodne, dzięki czemu łatwiej nam będzie uniknąć „podjadania” między posiłkami. Nasz szef kuchni zadba o niepowtarzalny smak dań z naszej oferty, wykorzystując przy tym metody gotowania na parze, pieczenia w folii czy grillowania.

Diety kaloryczne są najskuteczniejsze, gdyż dostarczają organizmowi tyle kalorii ile dany organizm potrzebuje.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *